Strategia marki i strategia rozwoju firmy
Wizerunek firmy i produktów
Wizerunek jest zestawem skojarzeń i opinia rynkowa jaką ma otoczenie o firmie oraz jej ofercie. Firma i jej oferta powinna mieć swój unikalny wizerunek. Od jego kształtowania i zarządzany zależy sukces firmy na rynku. Wizerunek ma wpływ na wzrost efektywności rynkowej, pozwala na rozszerzanie działalności, rozwijanie oferty i docieranie do nowych klientów, a także wpływa na wartość firmy. Pomagamy go kształtować, by Twoja firma się lepiej rozwijała.
Obecnie kiedy klienci i konsumenci mają możliwość wybierać oferty od wielu dostawców, wizerunek nabrał szczególnego znaczenia. Ci, którzy nie zarządzają swoim wizerunkiem najczęściej zmuszeni są do walki o klienta tylko ceną, a to wpływa na wysokość marż i rentowność biznesu. To zintegrowana strategia markatingowa ze strategią biznesową. Każda oferta, każdy produkt, każda usługa ma swój wizerunek.
czytaj więcej...Strategia
Strategia firmy
Podstawą strategii wzrostu są poszukiwaniu lub tworzeniu nisz rynkowych, w których firma może zająć dominującą pozycję konkurencyjną. Kluczowymi elementami sukcesu jest unikalna strategia rynkowa, czyli zajęcie rynku o dużym potencjale wzrostu i zbudowanie kompetencji pozwalających na uzyskiwania na nim ponadprzeciętnych marż oraz zbudowanie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej przez długi czas.
W zależności od rodzaju prowadzonej działalności i podejmowanych inicjatyw biznesowych wyróżniliśmy następujące strategie rynkowe, których kombinacja może składać się kompletną strategię ponadprzeciętnego wzrostu firmy. Strategie rynkowe:
- Wyróżnienia
- Koncentracji
- Synergii
- Rozszerzania
- Innowacji
- Integracji
- Portfelowa
Zarządzanie i strategia rynkowa firmy w oparciu o poszukiwanie i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej tworzą potencjał rozwoju. Wykorzystywane przez nas narzędzia pomagają firmie odkryć i wykorzystać ukryte zasoby oraz odrzucić nieefektywne inicjatywy i skoncentrować się na budowie konkurencyjności a następnie przewagi konkurencyjnej. Zintegrowana strategia rynkowa i strategia marki to kompletne podejście do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej.
czytaj więcej...Jakość
Oferta szkoleniowa – doradcza
dla przedsiębiorstw hotelowych
- Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym (szkolenia i doradztwo dla menadżerów obiektów)
- Zarządzanie personelem hotelu (szkolenie dla menadżerów obiektów i działów)
- Organizacja struktury i procesów pracy (szkolenie dla menadżerów obiektów i działów)
- Standardy i procedury w zarządzaniu hotelem (szkolenie dla menadżerów obiektów i działów)
- Marketing hotelu – produkt – usługa hotelowa – oferta hotelu, polityka cenowe i kalkulowanie cen usług, wykorzystanie narzędzi promocji w hotelarstwie, dystrybucja i sprzedaż oferty hotelu, systemy rezerwacyjne (szkolenie dla pracowników oraz menadżerów obiektów i działów)
- Kreowanie i zarządzanie marką firmy, hotelu (szkolenie i doradztwo dla menadżerów obiektów i działów)
- Obsługa klienta – gościa hotelowego (szkolenie dla pracowników oraz menadżerów obiektów i działów)
- Zarządzanie przez jakością w hotelarstwie (szkolenie dla pracowników oraz menadżerów obiektów i działów)
- Metody i techniki utrzymania czystości w hotelu (szkolenia dla pracowników)
- Zarządzanie działem housekeepingu (szkolenie dla menadżerów obiektów i działu housekeepingu)
- Współpraca z branżą turystyczną i samorządem lokalnym (szkolenia i doradztwo)