Strategia marki i produktu turystycznego
Powstanie partnerstwa do realizacji zintegrowanych przedsięwzięć, związanych z ożywieniem gospodarczym obszaru funkcjonalnego umożliwi poprawę sytuacji gospodarczej na terenie powiatu tureckiego. Cel ten zostanie zrealizowany dzięki zapewnieniu zdolności współpracy w ramach partnerstwa, które tworzą: Gmina Miejska Turek (lider projektu) oraz Powiat Turecki, Gmina Brudzew, Miasto i Gmina Dobra, Gmina Kawęczyn, Gmina Malanów, Gmina Przykona, Gmina i Miastem Tuliszków, Gmina Turek, Gmina Władysławów, Turecka Izba Gospodarcza i Stowarzyszenie Turkowska Unia Rozwoju – T.U.R. W wyniku realizacji projektu opracujemy wspólny (obejmujące obszar całego powiatu) dokument strategiczny: Strategia marki i produktu turystycznego.
Projekt pn. “Partnerstwo lokalne na rzecz rozwoju gospodarczego gmin powiatu tureckiego”
dofinansowany został z funduszy EOG pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach programu pn. „Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego”.
Strategia – ZAPROSZENIE
Podobne wpisy