LGD Nyskie Księstwo
Przygotowaliśmy koncepcję zintegrowanych produktów turystycznych dla Lokalnej Grupy działania "Nyskie Księstwo Jezior i Gór" do rozwoju turystyki na "Górskim Pojezierzu".
Strategia Zarządzania Zmianą
W Projekcie „Innowacyjna Nysa” prowadziliśmy warsztaty oraz na ich podstawie opracowaliśmy Strategię Przewidywania i Zarządzania Zmianą Gospodarczą dla Powiatu Nyskiego.
Badania Turystów Zachodniopomorskie
Badania ruchu turystycznego w Woj. Zachodniopomorskim przeprowadzaliśmy na zlecenie UM Województwa Zachodniopomorskiego latem w 2010 i 2013 roku.
Strategia Promocji Powiatu Giżyckiego
Strategia Promocji na lata 2013-2020 dla Starostwa Powiatowego w Giżycku w ramach projektu „Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora – Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich”
Ukraina – marka miast
Prowadziliśmy na zaproszenie Instytutu Studiów Wschodnich konferencje i szkolenia dotyczące marketingu w ukraińskich miastach - we Lwowie, Kijowie, Odessie i Charkowie.
Strategia Promocji Elbląga
Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015 wraz z programem budowy marki Elbląga do 2020 r. przygotowaliśmy wspólnie z Instytutem Badawczym IPC dla Urzędu Miejskiego.
Strategia Marki Ustka
Prace nad Strategią Marki Miasta Ustka rozpoczęliśmy w 2010 roku, a zakończyliśmy systemem identyfikacji wizualnej submarek Natura i Aktywność w grudniu 2012
Szkolenia MSIT
Projekt szkoleniowy informatorów turystycznych MSiT w Małopolsce na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego wykonaliśmy w 2010 i 2011 roku
Festiwal Promocji Warmii i Mazur
Na II Festiwalu Promocji Warmii i Mazur przedstawiliśmy Strategię Promocji Elbląga (Elbląg - Turbo) i uroczyście zostało zaprezentowane nowe logo Elbląga.
Manual Obsługi Turysty
Podręcznik - Manual Obsługi Turysty w oparciu o który zostaną przeprowadzone szkolenia obsługi informacji turystycznej w województwie małopolskim.
Program Rozwoju Pojezierzy
"Program rozwoju turystyki wodnej na obszarze Pojezierza Drawskiego, Myśliborskiego i Wałeckiego oraz w dorzeczu Parsęty i Regi" opracowany dla UMWZ.