Opracowaliśmy dla Urzędu Miejskiego w Szczecinie raport dotyczący ruchu turystycznego na podstawie pierwotnych i wtórnych badań turystów odwiedzających Miasto Szczecin.
Na II Festiwalu Promocji Warmii i Mazur przedstawiliśmy Strategię Promocji Elbląga (Elbląg - Turbo) i uroczyście zostało zaprezentowane nowe logo Elbląga.
Prowadziliśmy na zaproszenie Instytutu Studiów Wschodnich konferencje i szkolenia dotyczące marketingu w ukraińskich miastach - we Lwowie, Kijowie, Odessie i Charkowie.
W Projekcie „Innowacyjna Nysa” prowadziliśmy warsztaty oraz na ich podstawie opracowaliśmy Strategię Przewidywania i Zarządzania Zmianą Gospodarczą dla Powiatu Nyskiego.
Przygotowaliśmy koncepcję zintegrowanych produktów turystycznych dla Lokalnej Grupy działania "Nyskie Księstwo Jezior i Gór" do rozwoju turystyki na "Górskim Pojezierzu".