ROZWÓJ – wsparcie
Planowanie rozwoju lokalnego
• Strategia rozwoju/zarządzania zmianą gospodarczą
• Strategia sieciowego produktu turystycznego
• Strategia rozwoju turystyki
• Strategia promocji miasta (gminy, powiatu, regionu)
• Strategia marki wraz z logo i Systemem Identyfikacji Wizualnej
• Prognoza oddziaływania na środowisko
• Badania ruchu turystycznego i marketingowe
Wizerunek Urzędu
• Koncepcja wizerunku Urzędu
• Wizerunek Urzędu w odniesieniu do wizerunku marki miejsca
• Kultura organizacyjna Urzędu
• Strategia komunikacji marketingowej Urzędu
• Szkolenia dla pracowników Urzędu
SKUTECZNOŚĆ – rozwiązania
Doradztwo
• Tworzenie Lokalnych Grup Marketingowych
• Tworzenie Lokalnych Organizacji Turystycznych i Touroperatorów Lokalnych
• Wybór kierunku działań marketingowych
• Doradztwo merytoryczne w wyborze firmy wizerunkowej, agencji reklamowej i PR
• Doradztwo w obszarze PPP dla rozwoju turystyki
Analizy
• Audyt potencjału turystycznego miasta (gminy, powiatu)
• Analiza i wybór badań marketingowych
• Analiza i badania otoczenia rynkowego i konkurencji
• Analiza i segmentacja rynku
• Analiza i ocena produktów turystycznych
• Kompleksowa analiza strategiczna
WZROST – możliwości
Szkolenia
• Planowanie i rozwój turystyki lokalnej
• Informacja turystyczna
• Współpraca sieciowa dla rozwoju turystyki
• Strategiczne analizy marketingowe
• Marketing turystyczny i marketing miejsc
• Obsługa klienta
• Komunikacja marketingowa Urzędu
• Zarządzanie przez jakością
Badania
• Badania ruchu turystycznego i marketingowe
• Badania produktu, wizerunku marki
• Badania procesów usługowych i jakości
• „Mystery client ” – tajemniczy klient
WIZJA ∞ DOŚWIADCZENIE ҉ DZIAŁANIE
Konkurencyjność Gminy/Miasta/Regionu oznacza jej przewagę lub dystans w stosunku do innych i jest jej trwałą zdolnością umożliwiającą sprostanie w różnych układach konkurencyjnych innym Gminom/Miastom/Regionom będącym jej konkurentami. Jest ona coraz częściej rezultatem świadomie podjętej i prowadzonej strategii konkurowania z innymi, nawet jeśli jest to rywalizacja niejawna i pośrednia.
Jej mierniki to:
- atrakcyjność inwestycyjna,
- innowacyjność,
- konkurencyjność,
- poziom kapitału ludzkiego,
- poziom kapitału społecznego,
- jakość życia.
SZANSA NA DYNAMICZNY ROZWÓJ
Dobry klimat sprzyjają rozwojowi, a wdrażanie nowych technologii, daje szanse rozwijać się lepiej, wyróżnić naszą gminę, miasto, krainę, powiat czy region, a poprzez to dotrzeć do potencjalnych inwestorów, mieszkańców, czy turystów. Chcemy być miejscem „dla wszystkich” czyli sklepem z uniwersalnym sprzętem „chiński market”, czy miejscem wyjątkowym dla wybranych. Dzięki ich pasjom, odpowiedzialnością, autentycznością i wyzwaniom jakie stawia wczorajszy porządek dnia nasze miejsca się rozwiną zyskamy nowych mieszkańców, staniemy się tętniącym życiem. Wiemy jakie są trendy rozwoju miast. Te trendy pozwalają miastom na całym świecie się rozwijać. Crowdeconomy, upcycling, lifehacking, customizacja, mikrogospodarka, DiY to niektóre i jedne z wielu trendów, które pozwalają „rozkwitnąć” gminom, miastom, regionom.
„Konceptualizacja” „Definiowanie kluczowych dla badania pojęć opisujących zjawiska, będących przedmiotem zainteresowania oraz określeniu relacji pomiędzy tymi pojęciami.”
„Burza mózgów”” Zwana również twórczą dyskusją, stanowi niekonwencjonalny sposób zespołowego poszukiwania nowych pomysłów dotyczących metod rozwiązywania problemów.”
„Skuteczne zarządzanie prowadzące do wykonania projektu.” „Dopracowywanie”
„Konsultacje prowadzące do poprawienia i udoskonalenia realizowanego projektu.”
„Zakończenie projektu i prezentacja jego finalnych założeń, walidacja. „
Opublikuj komentarz