2
Biznes – rozwiązania dostosowane do Ciebie
Współcześnie czas życia przyjętej strategii jest krótki. Konkurencja wciąż rośnie. Oczywiście im bardziej lokalny jest Twój rynek (czyli też im mniej masz konkurentów), tym większe prawdopodobieństwo, że będziesz jednym z nielicznych na nim graczy, co stwarza dużą szanse na łatwe i szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz utrzymanie ich. Planowanie strategii rozwoju powinno być oparte na: obserwacji zachowań klientów i obserwacji działań konkurencji.
- słuchanie klientów
- komunikowanie się
- inspirowanie klientów
- wspieranie – stworzenie możliwości wzajemnej pomocy
- zaangażowanie — zachęcenie klientów do wspólnej pracy nad rozwiązaniami
- pozyskanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi
2B
Administracja – sprawdź jak możemy pomóc
Obraz i słowo ma ogromne znaczenie, dzięki nim przekaz nabiera sensu, powinien być kreatywny, ale i zaplanowany, powinien zaskakiwać i pozostawać na długo w pamięci odbiorcy:
- mieszkańca
- inwestora
- turysty
Opublikuj komentarz