Quietcation cisza staje się luksusem
Poszukujemy ciszy gdy wiadomości polityczne i hałas miejski są nieodłącznym elementem codzienności. To turystyczna odpowiedź…
4 scenariusze przyszłości turystyki 2030
Przyszłość turystyki europejskiej zależy od zdolności do równoważenia wzrostu gospodarczego z ochroną środowiska i potrzebami…
Promocyjna schizofrenia w turystyce
Problem overtouryzmu?, A jednocześnie te same destynacje kontynuują, a nawet intensyfikują działania promocyjne na międzynarodowych…
Pisa-Narew – szlak aktywnej turystyki wodnej
Szlak wodny Pisa-Narew ma stanowić kompleksową ofertę turystyki aktywnej, wykorzystującą naturalne walory hydrograficzne regionu. Projekt…
Branding – kiedy mniej znaczy więcej
Obserwujemy spadek liczby decyzji zakupowych podejmowanych racjonalnie. Zwiększa się natomiast rolę emocji w procesie podejmowania…
Produkty markowe
Świat turystyki się zmienia, a AI jest tu, by namieszać – i to na dobre!…
Travelholizm podróżoholizm czy drogomania
Traveloholizm, podobnie jak inne uzależnienia behawioralne, jest określany przez obsesyjną potrzebę podróżowania i trudność w…
Strategia promocji Partnerstwa
Przygotowano spójny dokument strategiczny, będący katalogiem skutecznych i nowoczesnych metod oraz narzędzi marketingu terytorialnego, a…
Strategia marki turystycznej
Strategia marki turystycznej zawiera wiele elementów, które pozwalają lepiej zrozumieć, jak miasto Żywiec chce się…
