Strategia Zarządzania Zmianą
W Projekcie „Innowacyjna Nysa” prowadziliśmy warsztaty oraz na ich podstawie opracowaliśmy Strategię Przewidywania i Zarządzania Zmianą Gospodarczą dla Powiatu Nyskiego.
Strategia Promocji Powiatu Giżyckiego
Strategia Promocji na lata 2013-2020 dla Starostwa Powiatowego w Giżycku w ramach projektu „Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora – Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich”
Strategia Promocji Elbląga
Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015 wraz z programem budowy marki Elbląga do 2020 r. przygotowaliśmy wspólnie z Instytutem Badawczym IPC dla Urzędu Miejskiego.
Strategia Marki Ustka
Prace nad Strategią Marki Miasta Ustka rozpoczęliśmy w 2010 roku, a zakończyliśmy systemem identyfikacji wizualnej submarek Natura i Aktywność w grudniu 2012
Program Rozwoju Pojezierzy
"Program rozwoju turystyki wodnej na obszarze Pojezierza Drawskiego, Myśliborskiego i Wałeckiego oraz w dorzeczu Parsęty i Regi" opracowany dla UMWZ.