
Adaptacja, ewolucja, czy rewolucja?
Podejmując trud rebrandingu powinniśmy znać jego sens i przewidywać wynik. Dlatego już na początku powinniśmy…
Branding – kiedy mniej znaczy więcej
Zatłoczone destynacje z jednej strony skarżą się na tłumy, "zadeptywane" dziedzictwo i zachowania turystów, z…
Turystyka schodzi na psy
Zmiany w branży turystycznej Turystyka schodzi na psy a nawet koty. Branża turystyczna przechodzi fundamentalną…
Turystyka kulinarna – Polska na ITB Berlin 2025
Polska zachwyciła na targach ITB Berlin 2025 kulinarnymi perłami: 6 restauracji z gwiazdkami Michelin, Gdańsk…
W turystyce nie klikniesz
Nie klikniesz, by poczuć turystykę Kiedy skontaktujesz się z informatorem turystycznym, porozmawiasz, poczujesz zapachy, spróbujesz…
Produkty markowe
Świat turystyki się zmienia, a AI jest tu, by namieszać – i to na dobre!…
Ambasador marki
Miejsca, firmy i organizacje poszukują coraz nowszych metod promowania swoich marek. Jedną z efektywnych strategii…
Turystyka sprzed Instagrama
Zachowując refleksje nad problemem poprzez żartobliwy ton zastanówmy się w końcu przestępnego 2024 roku nad…