Przygotowaliśmy Koncepcję strategii komunikacji marketingowej dla Szlaku Piastowskiego wraz z rekomendacjami dla jego 7 tras…
Traveloholizm, podobnie jak inne uzależnienia behawioralne, jest określany przez obsesyjną potrzebę podróżowania i trudność w…
W 2025 roku, wellness w spa staje się kluczowym elementem podróżniczych marzeń dla wielu osób,…
Trendy wellness zmieniają się jak w kalejdoskopie – i całe szczęście! Jeśli masz już dość…
Rozwój potencjału turystycznego Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+ Ruch turystyczny na obszarze Metropolii Bydgoszcz (SMB), stanowiącym…
Od chęci do zmiany – jak w praktyce realizować zapisy strategii, aby osiągnąć sukces w…
Strategia marki Partnerstwa „Stowarzyszenie Warmińsko-Mazurskich Samorządów Pogranicza” Strategia marki Partnerstwa „Stowarzyszenie Warmińsko-Mazurskich Samorządów Pogranicza” ma…
Strategia marki turystycznej miasta Żywiec Strategia marki turystycznej miasta Żywiec prezentuje główne założenia strategiczne, w…
CHaKABi - szlak aktywnej turystyki wodnej Koncepcja rozwoju i promocji markowego produktu turystycznego Czarnej Hańczy,…
Park turystyki i wypoczynku Opracowano Plan Działania (Action Plan), dotyczący procesu aktualizacji RPO dla Województwa…
< Podkarpackie - audyt turystyczny Podkarpacie to region kojarzony z Bieszczadami. Województwo należy do jednych…
Ekonomia - dlaczego społeczna? Dla Regionalnych Ośrodków Pomocy Społecznej świadczymy szereg usług związanych z rozwojem…
Świnoujście - miasto na dwóch nogach Miasto powiat Świnoujście - zlokalizowane na wyspach rozwija się…
Opowieści prowadzą turystę Opowiedz o sobie. Dlaczego mam odwiedzić właśnie TO miejsce. W poszukiwaniu "magii"…
Dziedzictwo przemysłowe spaja Odra Turystyka przemysłowa to temat trudny. Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki podjęło się…
Podróż w czasie krajobrazami karpackimi Strategia promocji „Szlaku Kultury Wołoskiej” to wprowadzenie, prezentacja głównych założeń…
Stowarzyszeniem Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 Promocja gospodarcza w ramach projektu pn. „7 Cudów Mazur –…