strategia turystyki, strategia gospodarcza jst, marka, badania, szkoleniadoradztwo turystyczne samorzad i biznes - +48 691659135 nowak@2ba.pl

Strategię Marki

Ustka przyjęła Strategię Marki Miasta Ustka na sesji 24 lutego 2011 roku. W styczniu 2010 roku Rada wybrała kierunek strategiczny: Ustka – retroaktywna. W Ustce retroaktywnej stopione zostały dwa pierwiastki, „retro” i „aktywny”, a znak promocyjny daje możliwości podkreślania w zależności od potrzeb każdego z tych pierwiastków osobno. Plastyczna, miękka i abstrakcyjna forma logo pozwala na wiele możliwości interpretacji i zastosowania znaku w różnych sytuacjach promocyjnych, w ramach pięciu odrębnych submarek, które powstaną: uzdrowisko, kultura, natura, sport, port. Realizowana była również kampania wizerunkowa na citylight w 2010 i 2011, kampania produktowa submarki natura oraz systemem identyfikacji wizualnej submarek „Natura” i „Aktywność”.
Zamawiający: Urząd Miejski w Ustce
Zadania: badania, strategia, marka, logo, SIW, submarki, projekty

ust_kadlaczego_wybieram_ustkeustka_konsult_spol_marka_miasta_01ustka_targi_wroclaw01ustka_logo_01ustka01Ustka_citylight00ustka na miescieustka_bilboard_logoustka_soki


Submarka_Ustka_1

 

 

 

 

 

Soczysta-Ustka-nowa-nazwa-soku-z-Ustki_medium

Ustka_w_morskim_stylu

Zdjecie_Ksiag_UstkaUstka_w_morskim_stylu_01 Artyul_wt ustka_balony ustka_gadzety ustka_targi_opole__01_2ba ustka_zaglowka

Podobne