Strategia Promocji Powiatu Giżyckiego
Strategia Promocji na lata 2013-2020 dla Starostwa Powiatowego w Giżycku w ramach projektu „Kurs na Giżycko - wróćmy nad jeziora – Kampania Promocyjna Wielkich Jezior Mazurskich”
Ukraina – marka miast
Prowadziliśmy na zaproszenie Instytutu Studiów Wschodnich konferencje i szkolenia dotyczące marketingu w ukraińskich miastach - we Lwowie, Kijowie, Odessie i Charkowie.
Strategia Promocji Elbląga
Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015 wraz z programem budowy marki Elbląga do 2020 r. przygotowaliśmy wspólnie z Instytutem Badawczym IPC dla Urzędu Miejskiego.
Strategia Marki Ustka
Prace nad Strategią Marki Miasta Ustka rozpoczęliśmy w 2010 roku, a zakończyliśmy systemem identyfikacji wizualnej submarek Natura i Aktywność w grudniu 2012
Festiwal Promocji Warmii i Mazur
Na II Festiwalu Promocji Warmii i Mazur przedstawiliśmy Strategię Promocji Elbląga (Elbląg - Turbo) i uroczyście zostało zaprezentowane nowe logo Elbląga.